Forum X planuje wziąć udział w emisji akcji Answear.com
Główny akcjonariusz Answear.com – Forum X, powiązany z prezesem zarządu Spółki Krzysztofem Bajołkiem, planuje wziąć udział w ofercie i objąć akcje serii L. Intencją Forum X jest co najmniej utrzymanie udziału w kapitale Spółki. Zgodnie z treścią ogłoszonych projektów uchwał na Walne Zgromadzenie, po uzyskaniu akceptacji Akcjonariuszy, akcje zostaną zaoferowane w drodze oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu. Cena emisyjna zostanie ustalona w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu.
Forum X planuje wziąć udział w ofercie i objąć akcje serii L w liczbie powodującej co najmniej utrzymanie dotychczasowego poziomu zaangażowania Forum X w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów w Spółce, z zastrzeżeniem, że udział Forum X w ofercie akcji serii L nie może spowodować powstania obowiązku ogłoszenia przez Forum X wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji Spółki.
- Uczestnictwo w emisji to dla nas w pełni naturalna decyzja. Marka PRM stanowi dla Answear.com istotny czynnik rozwoju, dzięki czemu będziemy mogli wejść na nowe rynki, dotrzeć do nowych grup klientów, co bezpośrednio przełoży się na utrzymanie wysokich dynamik wzrostu sprzedaży oraz poprawę rentowności. – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com i dodaje - Jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby mówić o szczegółach udziału w ofercie, oczywiście musimy poczekać na podjęcie uchwał przez Walne Zgromadzenie, niemniej naszą intencją jest uniknięcie rozwodnienia i co najmniej utrzymanie dotychczasowego udziału w kapitale zakładowym Spółki – podsumowuje Krzysztof Bajołek.
O Answear.com:
Answear S.A. to właściciel internetowej platformy sprzedażowej Answear.com z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 80 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są popularne marki odzieżowe (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), marki jeansowe (Levi's, Lee, Wrangler), a także marki premium (Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY). Produkty z segmentu ekonomicznego są oparte głównie o markę własną (Answear LAB).